vaje-z-zogo

Žoga je lahko zelo zabaven pripomoček za telovadbo. Če se vam ne ljubi spet na trda in neprijetna tla, poskusite vaje z žogo! Hrbtenica vam bo hvaležna.

Ste naveličani trdih tal, stare podlage in monotonih vaj? Potem je pravi čas, da poskusite še vaje z žogo! Žoga je tudi odličen nadomestek pisarniškega stola, saj nas prisili da na njej sedimo pravilno, izboljšuje ravnotežje hkrati pa je tudi zelo zabaven nadomestek, ki nas bo napolnjeval z energijo. Z njo lahko delamo tudi učinkovite vaje. Preveri!

 

Najosnovnejša – počep

Postavite žogo med steno in vas tako, da jo boste imeli v območju ledvenega dela telesa. Potem se postavite trdno in stabilno ter naredite počep do pravega kota. Zadržite in se vrnite v prvotni položaj.

Dvigajmo trup

Namestite se na trdno podlago, s hrbtom na tleh. Svoje pete položite na žogo, nato pa zadnjico odlepite od tal. Kako visoko? Toliko, da se ramena, kolka in koleni poravnajo. Vajo delamo počasi.

Preizkus ravnotežja

Naslednja vaja poteka leže na žogi tako, da se nanjo uležemo s hrbtom, stopala pa pustimo čvrsto na tleh. Ko smo v udobnem položaju, trup upognemo do mere, ki je zmoremo, in se v takem položaju zadržimo približno sekundo ali dve, nato se vrnemo v začetni položaj.

Dvig žoge

Postavimo se v ležeč položaj in roke odmaknimo od telesa ter se uprimo ob podlago. S tem bomo najprej poskrbeli za dobro oporo! Žogo postavite med svoja stopala in jo z iztegnjenimi nogami dvignite visoko, tako, da dosežemo pravi kot med telesom in nogami. Malo zadržimo in spustimo v začetni položaj.